W sumie to rozrząd był zmieniany jakiś czas temu, a czy przy wymianie rozrządu odkręca się pokrywę zaworów, bo coś mi się tak po głowie kołacze? Rozrząd był robiony w ASO przez poprzedniego właściciela więc rożnie może być :lol:
[O2] zbyt niskie ciśnienie smarowania turbo
Zwiń
X
-
Heh.... koleś wie, ze dzwonią tylko nie wie na ktorej dzwonnicy. Tak naprawde nie ma zielonego pojecia o temacie i tylko wprawdza w błąd klientów.Zamieszczone przez archerx10Mówi ze czestym objawem jest za małe ciśnienie oleju i psujące się połączenie silnika z pompą oleju
Rozumiem, ze dałeś turbo do regeneracji.
Sprawdz cisnienie oleju ( dla pewności).... powinno wynosic 2 bary przy 2000 obr na nagrzanym silniku.
Jestem na 99% pewnien, ze sprezarka padła z zupelnie innej przyczyny.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
archerx10, tak jak sziaba napisał, turbo w BKD jest małą piczką która szału nie robi, byc może masz za bardzo dokokszony program jak na tak małą turbinę i stąd problem z nią?
180Koni na turbo z bkd to już nie jest mało :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
To moze zrob loga z 11 i 3 oraz 8 -go kanalu.Zamieszczone przez archerx10
ale to już druga turbina która się rozleciała więc jakiś problem tkwi.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Czestą przyczyna jest źle "napisany" program.Zamieszczone przez archerx10Tak miałem większe turbo założone ale to przeszłośc. turbina się rozleciała i wróciłem do seri. przejechałem z 5 tys km i seryjne się poszło .... więc myśle ze przyczyną może być coś w smarowaniuOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
zobacz też jakiej średnicy masz restryktor założony na magistrali olejowej, dosłownie pisząc, przy wejściu oleju do turbo masz prawdopodobnie zwężkę, pasuje zmierzyć jaką średnice ma otwór bo jak turbo jest na łożyskach ślizgowych to średnica musi być odpowiednia żeby zapewnić odpowiednią ilość oleju potrzebnego do smarowania.Zamieszczone przez archerx10Tak miałem większe turbo założone ale to przeszłośc. turbina się rozleciała i wróciłem do seri. przejechałem z 5 tys km i seryjne się poszło .... więc myśle ze przyczyną może być coś w smarowaniu
Druga sprawa, czy inne turbo było nowe/używane czy regenerowane.
Jeszcze jedno, czy przed uszkodzeniem turbiny silnik łapał not laufy?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
A no to ok.
W takim razie trzeba szukac przyczyny zatarcia się sprezarki.
Jakis czas temu słyszałem u Rogala teorie ze przy wymianie sprezarki nalezy tez wymienic rurke doprowadzenia oleju na nowa.
Rurka ma numer 038145771AG i kosztuje ok. 200 PLN.
ETKA nie podaje jej srednicy.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Nie tyle chodzi o średnice przewodu co o sam restryktor, masz turbo na łożyskach ślizgowych a tam restryktor powinien mieć cos około 1.7mm średnicy ale nie jestem pewien, trzeba poszukać w sieci, może sie tez okazać że ciśnienie oleju jest słabe i jak będzie restryktor za mały do tego typu sprężarki to będzie za małe smarowanie.Zamieszczone przez archerx10turbo było nowe. program był zmieniony pod ori turbo. a jaka ma być ori średnica przewody olejowego.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-

Komentarz